מדוע את תיקון המחשבים מוטב להשאיר למֻמְחִים:
במקטע זה אסביר מדוע את תיקון המחשבים מוטב להשאיר למֻמְחִים.
ראשית כל כשהמחשב הוא שלך במידה מסויימת, אתה עלול להיקשר אליו. זה די טבעי . באותו אופן, אם בחברה שבה אתה עובד, אתם משתמשים במחשבים, הרי שהמחשב עוזר לך לבצע את עבודתך ולפיכך, גם כאן אתה עלול להיקשר אליו. בפעמים רבות יש למחשבים בעיות אבל אנו שקועים בהם מידי מכדי לשים לב לכך. באופן דומה, לפעמים אנחנו גם שקועים בעסק שלנו מידי מכדי להבחין בבעיות במחשב. אי לכך, המסקנה היא שכאשר צצה הבעיה לראשונה, עדיף שמֻמְחֶה יאבחן זאת ובהקדם האפשרי
1. בעיית מחשב קטנה כמעט תמיד הופכת לבעיה גדולה:
ובכן ישנם מספר דברים מרכזיים שמשתמש מחשב עשוי לעשות, דברים אשר עלולים לגרום לבעיה רצינית בהמשך הדרך. לרוב, אותן הבעיות חוזרות על עצמן בקרב שאר המשתמשים במקום העבודה, זאת בשל הרגלי השימוש הדומים של שאר המשתמשים במחשב, אם זה במחשב בבית ואם במחשב בעבודה.
הרגלים אלו כוללים:
- סירוב להבחין בהודעות שגיאה.
- כשלים בנוגע להסרה של תוכנה מסויימת וקבצים מיותרים.
- אף אחד לא מבצע תחזוקה באופן שבשגרה
אי לכך כשלא מתקנים את הבעיות הללו מייד הן מחמירות. כאשר הבעיות מחמירות הן בסופו של דבר מביאות את המחשב להיות בלתי שמיש. חרף כך יש צורך במֻמְחֶה המחשבים ובעלות גבוהה יותר ממה שהיה לפני כן. בסופו של יום טיפול נכון במחשב ובדיקות שגרתיות אצל מֻמְחֶה ,חשובות הן לתקינות והן לארנק שלכם. כפי שאתה לא צריך להמתין שנים בלי לראות את הרופא שלך, כך המחשב שלך לא צריך להמתין שנים בלי לראות את המֻמְחֶה.
2. חָשׁוֹב על הבעיות שיש לפני אתה פוגש במֻמְחֶה המחשבים.
כמו שרוב המֻמְחִים יגידו לך: אנחנו לא קוראי מחשבות, אנחנו צריכים לדעת מה הבעיות בערך, כדי לדעת לאיפה לגשת ולתקן. אתה לא צריך להיות בעל תואר כדי שתוכל להבחין מה הבעיה עם המחשב שלך. אבל לפגוש את המֻמְחֶה רק כדי להגיד שהמחשב מתנהג מוזר, לא יעזור, לא לך ,לא למחשב שלך או למֻמְחֶה. תקשורת נכונה ביננו יכולה לגרום לכך שיאבחנו את המחשב ויתקנו אותו כמה שיותר מהר. לעומת מצב שבו כמֻמְחֶה אני צריך לנחש מה לא בסדר. במצב כזה יתכן שלמומחה יקח הרבה יותר זמן למצוא ולתקן את המחשב. זאת במקום שפשוט תסביר לו את הבעיה שאתה חווה.
בנוסף, כשאתה מסביר במילים שלך ומתאר מה לדעתך לא בסדר עם המחשב, תהיה לך תחושה רגועה יותר, זאת כיוון שבעיות מחשב יכולות להיות מדאיגות ומפחידות. ביחוד אם אתה מסתמך על המחשב כדי להתפרנס. תקלה מאוד פשוטה עלולה לקרות וזה יראה לך “סוף העולם” אבל למֻמְחֶה זה יהיה תיקון פשוט.
כולנו היינו רוצים שהמחשב יגיע עם חותמת תאריך תפוגה, מתי רשמית המחשב יפסיק להיות פעיל. אבל, למרבה הצער, מאוד דומה למכונית, אין זה כך. זה נובע בין השאר עקב התקדמות הטכנולוגיה של החלקים במחשב. אפילו עם החלפה מתמדת של חלקים וטיפול טוב, בסופו של דבר המחשב יסיים את שרותיו. לעיתים אף תוכל לשמוע את זה מאיש המחשבים כבר בשיחה טלפונית. זהו לא סוף העולם, זה קורה. אכן, ללמוד לשפוט מתי מספיק להחליף חלקים ולסיים, זו אמנות באותה מידה שזה מדע. אתה חייב למצוא איזון בין האהבה שלך למחשב לבין ה”שכל הישר”. בסופו של דבר תאלץ להשקיע יותר ממה שיעלה לך להחליף את המחשב.
בסופו של יום העצה הכי טובה לגבי כל אדם ששוקל לתת את המחשב לתיקון היא: תמיד לחשוב ,האם המצב ,לשיקול דעתך, נובע או לא נובע, מההיקשרות שלך למחשב.
בכדי לענות על שאלותיך או לספק תמיכה במחשבים ותמיכה ברשתות – IT באזור חיפה והקריות אנא פנו אלינו נשמח לשמוע מכם. SCompuTech היא מעבדת – IT המובילה באזור הצפון במשך למעלה מ- 8 שנים. יש לנו את הניסיון והידע הטכני שיעזור לך בבית או לעסק שלך בבעיות הטכנולוגיה שלך. אנו מבינים טכנולוגיה כך שאת\ה לא תצטרך.