מחשבי גיימינג – מדריך

מחשבי גיימינג נייחים

מחשבי גיימינג ניידים

כרטיסי מסך למשחקים

מעבד למשחקים

מדריך מחשבי גיימינג 2023

מחשבי גיימינג נייחים ומחשבי גיימינג ניידים
מצאו את המפרט המושלם למחשב גיימינג
מחשבי גיימינג
מחפשים להשקיע במחשב גיימינג? מחשבים אלה תוכננו במיוחד עם דגש על משחקים. למדו את אילו רכיבים יש לחפש, על היתרונות של מחשבים ניידים ומחשבים נייחים, אילו מחשבי גיימינג מומלצים וראו אילו אביזרים למחשבי גיימינג ישפרו את החוויה שלכם.

מחשבי גיימינג

מחשבי גיימינג

מחשבי גיימינג נייחים\שולחניים

 למחשבי גיימינג נייחים ערך עלות תועלת רב מכיוון שהם יפתחו בפניך עולם של גיימינג. הם גם יעיפו אותך בין אם אתה רק מתחיל ובין אם אתה גיימר ותיק. מחשבי גיימינג נייחים רבים, ניתנים להתאמה אישית, כך שתוכל לשדרג את הרכיבים מאוחר יותר – בדוק את דף המוצר שלהם לפרטים נוספים.

מחשבי גיימינג נייידים

גיימינג בדרכים

כצפוי הבונוס הגדול ביותר לבחירת מחשב גיימינג נייד הוא כמובן הניידות שלו – בין אם אתה סטודנט, מחפש להלהיב את הנסיעה שלך או רוצה פשוט לשחק בדרכים, אם כך זה אידיאלי. הם גם קלים להתקנה ומוכנים לשחק איתם ישירות מהקופסה, וזו הסיבה שהם עשויים להיות אפשרות טובה למתחילים.

מחשבי גיימינג

כרטיס מסך

כרטיס מסך

איזה סוג כרטיס מסך אתה צריך?

 הכרטיס הגרפי, או GPU, הוא ללא ספק הגורם החשוב ביותר בבחירת מחשבי הגיימינג שלך, במיוחד אם אתה מחפש את הגרפיקה הטובה ביותר. ככל שהמפרט של הכרטיס הגרפי גבוה יותר, כך ניתן לצפות לרזולוציה וקצבי פריימים גבוהים יותר. NVIDIA ו AMD הן יצרניות מפתח של כרטיסים גרפיים ויש להן אפשרויות לכל רמת משחק.

כרטיסים גרפיים פרימיום

 הביצועים האולטימטיביים לגיימרים, המסופקים על ידי ה-GPUs מסדרת NVIDIA 30. צפו לגרפיקה ריאליסטית עם ניתוב קרניים (Ray tracing), קצבי פריימים מוגברים, איכות תמונה ללא פשרות ותגובתיות הטובה ביותר למשחקים תחרותיים.

כרטיסים גרפיים מתקדמים

שחק בכל המשחקים העדכניים ביותר בהגדרות גרפיקה "אולטרה" ברזולוציית 4K ו-60 פריימים לשנייה, או (אם נתמך על ידי הצג שלך) קצבי פריימים גבוהים יותר ב-2K. קבל ביצועים מהדור הבא עם ה-GPUs מסדרת NVIDIA 20.

כרטיסים גרפיים לטווח בינוני

מושלם למשחקי 2K בהגדרות גרפיקה "אולטרה", או 30fps ב-4K עם ה-GPUs מסדרת NVIDIA 16. חווה ביצועים מהירים במיוחד עבור המשחקים הפופולריים ביותר של ימינו, ואפילו מהיר יותר עם כותרים מודרניים.

כרטיסים גרפיים ברמת התחלה

מחשבי גיימינג זולים יותר ברוב המקרים עדיין תוחל לשחק במשחקים העדכניים ביותר ב-1080p ב-60fps, ומעל 30fps ברזולוציית 2K. עם ה-GPUs מסדרת NVIDIA 10, אתה יכול לצפות לחווית משחק חלקה חזותית ולגרפיקה ברמה גבוהה.

מעבדים למחשב גיימינג

איזה סוג מעבד אתה צריך?

המעבד (או ה-CPU) מגדיר כמה טוב המחשב שלך פועל ומסוגל לריבוי משימות. אם אתם מתעניינים במציאות מדומה, מומלץ לרכוש מעבד ברמה גבוהה. מהירות המעבד נמדדת ב-GHz (גיגה-הרץ) – 2.5GHz היא המהירות המינימלית המומלצת למשחקים בטווח הביניים. מספר ליבות המעבד במחשב משפיע על כמה משימות הוא יכול להתמודד בו זמנית – ארבע ליבות או שישה ליבות מומלצות למשחקים.

מחשבי גיימינג

מעבדים בעלי ביצועים גבוהים

שחקו במשחקים התובעניים ביותר עם המעבדים ברמה העדכנית.

מעבדי ביצועים בינוניים

 אידיאלי בזמן משחק מיינסטרים ולריבוי משימות.

מעבדים ברמת הכניסה

מתאים לרוב משחקי המיינסטרים.

רכיבי חומרה אחרים במחשבי גיימינג

זיכרון RAM

זיכרון RAM (זיכרון גישה אקראית) משפיע על המהירות והביצועים. 8GB הוא המינימום הדרוש לרוב המשחקים המודרניים, אך 16GB יציע מהירות רבה יותר וריבוי משימות – על אחת כמה וכמה עבור משחקים תחרותיים. משחקים בסיסיים דורשים פחות זיכרון RAM מאשר כותרים מיינסטרים, בעוד שייתכן שיידרש יותר זיכרון RAM לביצועים טובים עם משחקים מתקדמים ומציאות מדומה.

איחסון

סביר להניח שבמחשבי גיימינג יש גם אחסון HDD (כונן קשיח) וגם SSD (כונן מוצק). נתונים שנשמרים ב-SSD הם בדרך כלל מהירים לגישה ויכולים להאיץ את הביצועים של המחשב שלך בעוד שכונני HDD מסוגלים לאחסן כמויות עצומות של נתונים, כמו ספריית המשחקים שלך.
מחשבי גיימינג

קירור

מחשבים אלה זקוקים לתכונות מובנות כמו מאווררים או מערכות קירור מים כדי לשמור על טמפרטורה קרה ולמטב את חווית המשחק, במיוחד אם אתם מתכננים המהרה (אוברקלוק): להפעיל רכיבים במהירות גבוהה יותר ממה שהם נועדו. אמנם זה יכול להוסיף לביצועים, אבל חשוב לוודא שהמחשב שלך מקבל את הטיפול והקירור הנכונים כדי להתמודד עם רמת ביצועים גבוהה יותר, אחרת אתה עלול להסתכן בכך שרכיבים יתחממו יתר על המידה.

מחשבי גיימינג- אביזרים

צור את סביבת גיימינג החלומית שלך

ראשית, צג ברזולוציית FHD מלאה הוא חובה – 1920×1080 נחשב למינימום. תהנה ממהירות אופטימלית עם עכבר ומקלדת גיימינג (היזהר מעיצובים עם תאורה אחורית מושכת את העין), בתוספת שמע יוצא דופן עם אוזניות ורמקולים למשחקים.

מחשבי גיימינג

צריכים לבנות מחשב גיימינג?

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך: